Klantenservice TRITEX b.v.
Online winkelen is een snelle, veilige en comfortabele manier om uit te zoeken en te kopen wat u wilt.
Bestellen
Bestellen op TRITEX b.v. is heel eenvoudig:
Stap 1 Plaats het gewenste artikel in de winkelwagen
- Ga naar het artikel van uw keuze en kies uw kleur, maat en aantal. Klik daarna op “In winkelwagen”
- Heeft u alle gewenste artikelen in de winkelwagen gelegd, dan gaat u naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Hier kunt u desgewenst nog de maat en het aantal wijzigen.
- Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop “Bestelling afronden”.
Stap 2 Persoonlijke gegevens
- Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij TRITEX b.v..? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord.
- Besteld u voor het eerst, dan vragen wij u een account aan te maken.
Stap 3 Bezorgafspraak maken
- U heeft de keuze om uw bestelling op een door u aan te geven adres te laten bezorgen of zelf af te halen bij TRITEX b.v...
Stap 4 Betaalwijze kiezen
- Nu kunt u kiezen op welke manier u wilt betalen: direct met iDEAL of op rekening.
- Klik op de knop “Volgende” om uw bestelling te voltooien.
- U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
Doet u meerdere bestellingen op één dag of worden de artikelen op verschillende afleveradressen geleverd, dan betaald u voor iedere levering verzendkosten.
De vrachtkosten bedragen per verzending € 9.-. Bestelling met een netto bedrag boven € 150.- worden gratis verzonden. Deze kosten dient u ook te betalen indien u besluit de artikelen niet te houden.
De verzendkosten die gstrongaakt moeten worden indien u wilt retourneren zijn voor uw eigen rekening, tenzij u de goederen afgeeft in de showroom van TRITEX b.v..
Zijn er volgens u ten onrechte verzendkosten in rekening gebracht, nestrongt u dan contact met ons op.
U kunt er ook voor kiezen uw goederen af te halen bij TRITEX b.v.. Dit is mogelijk tijdens de openingstijden. U betaald dan uiteraard geen verzendkosten.
In enkele gevallen is het mogelijk dat uw bestelling via onze routedienst bij u bezorgt wordt. In dat geval kunt u bij uw bestelling kiezen voor de verzendwijze “eigen dienst”. Deze dienst is gratis en voor een beperkte groep bedrijven beschikbaar.
U wordt middels een mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Deze mail bevat uw unieke pakketnummer. Op de site van DPD kunt op elk moment zien waar uw pakket is en kunt u simpel de status checken door het pakketnummer in te voeren.
Indien u uw bestelling wilt annuleren vragen wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Is de bestelling al naar u onderweg of wordt deze gereed gemaakt voor verzending, dan is annuleren niet meer mogelijk.
Het adres welke bekend is bij uw gegevens is het factuuradres. Dit adres is ook het bezorgadres.
Wilt u de bestelling liever op een ander adres laten bezorgen, dan kunt u dit aangeven wanneer u de bestelling plaatst.
U kunt er ook voor kiezen om uw goederen in de showroom van TRITEX b.v. op te halen.
iDEAL
Bij TRITEX b.v. kunt u betalen met iDEAL. Kiest u voor deze betaalwijze dan betaalt u het gevraagde bedrag online via uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. TRITEX b.v.. ontvangt van uw bank bericht dat de bestelling is betaald. U kunt betalen met iDEAL als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
Mocht u besluiten de bestelling, of een deel hiervan, terug te sturen of te annuleren, dan storten wij uw tegoed binnen 5 werkdagen aan u terug.
Op rekening
Indien u de intentie heeft een vaste klant van TRITEX b.v.. te worden, bestaat de mogelijkheid om op rekening te kopen. Nestrongt u hiervoor contact met ons op.
Automatische Incasso
U kunt bij ons ook betalen middels automatische incasso. Vult u hiervoor alle gegevens zorgvuldig in bij “Afrekenen”. 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zullen we het verschuldigde bedrag van uw rekening incasseren.
Retourneren
Voor onze bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeldt.
Controleert u alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.
Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren.Dit geldt niet voor de Special Sale artikelen.
U kunt het artikel retourneren:
- binnen de zichttermijn van 14 dagen
- als het artikel compleet is
- in de, voor zover redelijkerwijs mogelijk, originele staat en fabrieksverpakking
Sommige artikelen kunt u niet retourneren. Het gaat dan om:
- producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast
- speciaal voor u bestelde producten waarbij expliciet vermeld is dat deze niet retour kunnen
- artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
Voor een snelle en goede verwerking van het retour gestuurde artikel is het volgende van belang:
- Voeg altijd een (kopie) van de pakbon bij het pakket
- Stuurt u meer dan één pakje terug en heeft u maar één pakbon, voeg dan bij de andere pakketten een brief met daarop uw naam, bedrijfsnaam, adres en klantnummer.
- Niet alle artikelen worden altijd door ons tegelijk verwerkt, ook als u ze in één keer heeft geretourneerd. Is het meer dan twee weken geleden dat u iets retour gestuurd heeft en is uw retour nog niet teruggestort op uw bankrekening, dan kunt u het beste contact opnstrongen.
Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. U retourneert de oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling door zoals u gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.
Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.
Reparatie
- Binnen garantie
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren binnen de garantietermijn voor rekeningvan TRITEX b.v. - Buiten garantie
Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor u kosten verbonden aan het oplossen van u artikelklacht, dan informeren wij u hier vooraf over. - Gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet is veroorzaakt door:- beschadiging door opzet, of door nalatigheid
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- normale slijtage en/of
- beschadigingen door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
Vanaf het moment dat een te repareren artikel in behandeling is genomen, duurt het maximaal 21 werkdagen tot u uw artikel gerepareerd in huis heeft.
Als het artikel niet gerepareerd kan worden of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren wij u binnen deze periode over de verdere afhandeling.
Offerte
Binnen onze webshop heeft u de mogelijkheid uw eigen offerte te maken. Snel en gstrongakkelijk maakt u hier een overzicht van de door u gewenste artikelen. Deze tool helpt u de verschillende artikelen duidelijk en overzichtelijk op een rijtje te zetten en indien gewenst te bespreken binnen uw bedrijf.
Hoe gaat u te werk:
- Ga naar een product op www.tritex.nl. (inloggen is niet nodig)
- Kies een maat
- Kies bij kleding bedrukking voor het veld: ”hoeft niet voorzien te worden van een logo”
- Winkel op deze manier verder om meer producten toe te voegen of rond uw offerte af.
- U ziet nu de verzamelde producten en hun specificatie. Deze kunt u opslaan of uitprinten.
- Als laatste kunt u ervoor kiezen uw naw-gegevens in te vullen en de offerte te versturen. Wij zullen dan contact met u opnemen.